Termos e Condicións Xerais

O programa ten como obxectivo recompensar os fornecedores de The Navigator Company pola súa relación comercial coa empresa e que se traduce na obtención de puntos que poderán ser trocados por produtos, experiencias ou servizos nos termos e condicións previstos nas seguintes normas.

 

  1. Como participar

 

  1. O programa «Recarga – The Navigator Company» (de agora en diante, «Programa») é válido para os fornecedores de madeira da empresa The Navigator Company en Portugal. Os agasallos non se poden usar xunto con outro agasallo en promoción das entidades envolvidas e son válidos ata o 31 de xaneiro de 2022. A adhesión de novos participantes despois do comezo do Programa está suxeita a aprobación por parte de The Navigator Company.

 

  1. Os participantes deberán residir en Portugal, ser maiores de 18 anos e rexistrarse previamente na plataforma do Programa dispoñíbel en recargagaliza.es, e deberán utilizar, para iso, o código de acceso entregado polo dinamizador de fornecedores con quen traballa o participante. Ao se rexistrar na plataforma, o participante declara que ten pleno coñecemento e que acepta os Termos e Condicións Xerais do Programa.

 

  1. O Programa está dirixido aos fornecedores de madeira de The Navigator Company en Portugal, é válido a partir do 31 de decembro de 2020 e por un período mínimo dun ano (de agora en diante, «período promocional»), salvo as excepcións expresamente previstas nos termos e condicións aplicábeis.

B.  Como gañar puntos

 

  1. A partir do 31 de decembro de 2020, e por un período mínimo dun ano, cada participante acumula 10 puntos por cada carga de madeira entregada en The Navigator Company.

 

  1. Sempre que acumule puntos suficientes, o participante poderá trocalos por agasallos da súa escolla, dentro do conxunto de agasallos dispoñíbel no momento en que utilice os puntos.

 

  1. O saldo de puntos do participante na plataforma do Programa indicará sempre o total de puntos dispoñíbeis que pode trocar por agasallos.

 

  1. Os puntos serán calculados e aboados quincenalmente, e estarán dispoñíbeis a semana seguinte á quincena anterior na conta persoal do participante na plataforma do Programa dispoñíbel en recargagaliza.es. O cálculo do número de cargas de madeira recibidas é relativo á quincena anterior á data da carga de puntos na plataforma, e refírese unicamente ás cargas de madeira rexistradas nese período (quincena), que será contabilizado por medio dos datos que faciliten os fornecedores a The Navigator Company. O cálculo de puntos é efectuado directamente por The Navigator Company.

 

 

 

 

 

  1. Só se admitirán reclamacións sobre os puntos aboados ata un prazo máximo de 15 días despois da respectiva data de carga dos puntos na plataforma.

 

  1. Se os puntos non fosen atribuídos á conta individual do participante na plataforma o último día da quincena seguinte, significa que os puntos foron considerados inválidos. Se desexa máis información, póñase en contacto coa liña de apoio ao Programa a través do teléfono +351 308 811 955 (dispoñíbel os días hábiles, das 9 h ás 13 h e das 14 h ás 18 h). Nin TLC Marketing nin ningunha outra entidade envolvida estarán obrigadas a comunicar ao participante a invalidación dos puntos, independentemente do motivo.

 

  1. Os puntos serán persoais e intransferíbeis, e non poderán ser cedidos entre diferentes participantes.

 

  1. No caso de rescisión do contrato de traballo entre The Navigator Company e o participante, sexa cal for o motivo, o participante terá 30 días desde o final do mes natural en que se produciu a rescisión para trocar os puntos dispoñíbel existentes.

 

  1. Se o participante non cumprise totalmente os Termos e Condicións deste Programa, se lle cobrará o prezo normal do agasallo

 

C.    Como usar puntos

  1. Para poder trocar os puntos validados e atribuídos, o participante deberá:
  2. Acceder a recargagaliza.es e rexistrarse ou, no caso de que xa estivese rexistrado, iniciar sesión co nome de usuario e contrasinal escollido polo participante.
  3. Consultar o extracto de puntos na páxina «A miña conta».
  4. Acceder á páxina de agasallos para coñecer todos os agasallos e os socios dispoñíbeis nese momento.
  5. Consultar os termos e condicións específicos de cada agasallo.
  6. Trocar na plataforma do Programa os puntos dispoñíbeis que acumulou polos agasallos dispoñíbeis.

 

 

D.   Agasallos dispoñíbeis

  1. Consulte a pestana «Agasallos» para comprobar todos os agasallos do programa.

 

  1. Consulte os termos e condicións específicos de cada agasallo para coñecer as súas características.

 

A empresa The Navigator Company e TLC Marketing reserva o dereito a fomentar «desafíos e agasallos especiais» en calquera momento durante o período promocional. A validez de calquera «agasallo especial» estará limitada no tempo e á cantidade de puntos existente, e estará determinada individualmente para cada desafío. Os participantes terán dispoñíbel esa información en www.recargagaliza.es Transcorrido o prazo indicado ou chegada a fin do existencia de puntos, o participante xa non poderá escoller o «agasallo especial».

E.  Regras de uso dos agasallos

 

 

 

  1. Aos agasallos estarán suxeitos á dispoñibilidade promocional e limitados á cantidade de puntos existente.

 

  1. The Navigator Company e TLC Marketing non garanten que exista dispoñibilidade para o agasallo seleccionado polo participante, dado que o agasallo está suxeito á dispoñibilidade de promocións e ás existencias existentes. No caso de non estar dispoñíbel o agasallo desexado, será enviado un agasallo equivalente e o beneficiario non poderá solicitar o seu troco ou devolución. O envío do agasallos farase por orde de recepción dos pedidos.

 

  1. No caso de circunstancias imprevistas, poderán estar suxeitos a modificación aos agasallos dispoñíbeis, así como as condicións de uso do agasallo cos socios e os socios dispoñíbeis. Neste caso, o participante será informado e non poderá solicitar ningún tipo de compensación.

 

  1. O agasallo é persoal e intransferíbel, non ten valor pecuniario e non pode ser vendido, regalado, doado, cedido, trocado, substituído, devolto nin é permutábel por diñeiro.

 

  1. Aos agasallos non poden usarse xunto con outro agasallo promocional vixente dos socios.

 

  1. O participante non ten preferencia sobre os outros clientes dos socios de TLC Marketing, xunto cos socios participantes no Programa.

 

  1. Todos os custos adicionais incorridos para gozar ou durante o gozo do agasallo serán cobrados ao participante, conforme as regras de pagamento e tarifas dos socios de TLC Marketing. Non están incluídos os gastos de desprazamento, persoais e outros que non estean descritos na propio agasallo.

 

  1. Calquera persoa que non sexa o participante pagará o prezo normal do agasallo ao socio de TLC Marketing.
  2. En todos os socios, aplicaranse os seus termos e condicións.
  3. No caso de que sexa preciso acreditar algunha información relacionada co programa, TLC Marketing reserva o dereito a solicitar datos persoais ao beneficiario co único fin de validar a participación. Os datos deber ser enviados nun prazo de 5 días naturais, transcorridos os cales a participación será considerada inválida e non será tramitada.

 

 

F.   Exclusión de responsabilidade

 

  1. Os promotores, os seus axentes e distribuidores non poderán ser considerados responsábeis da perda, roubo, dano, extravío, atrasos ou colocación en parte incerta dos agasallos, e reservan o dereito a retirar ou modificar estes termos e condicións no caso de forza maior. Os agasallos perdidas non serán substituídos.

 

 

 

  1. Os promotores e os seus axentes e distribuidores non son responsábeis da xestión dos socios e non aceptarán ningunha responsabilidade nin reclamación respecto da xestión e prestación do servizo por parte deles. Os promotores, os seus axentes e distribuidores non poderán ser considerados responsábeis de ningún incidente que aconteza coa programación do agasallo cos socios, coa realización das sesións ou prestación dos servizos asociados a ela mediante o gozo do agasallo. Do mesmo xeito, os promotores, os seus axentes e distribuidores non garanten os niveis de calidade ou desempeño dos socios.

 

  1. É responsabilidade do participante asegurarse de que posúe as condicións físicas e de saúde necesarias para o normal desenvolvemento da actividade que vai gozar conforme o agasallo, así como de que cumpre as normas básicas de seguridade indicadas polos socios. Os promotores, os seus axentes e distribuidores non se fan responsábeis dos accidentes, problemas de saúde, nin dos danos físicos, mentais ou materiais que o participante poida, directa ou indirectamente, causar ou sufrir ao gozar do agasallo.

 

  1. No caso de se produciren imprevistos fóra do control dos promotores, os seus axentes e distribuidores, motivos de forza maior ou calquera circunstancia que altere o curso normal desta promoción, os promotores, os seus axentes e distribuidores reservan o dereito, á súa discreción, de retirar, cancelar, alterar ou substituír o agasallo por outro de valor similar, sen que sexa debida ningunha compensación aos participantes, sexa cal for o título, por parte dos promotores, os seus axentes e distribuidores despois da súa decisión. A decisión dos promotores, os seus axentes e distribuidores é definitiva e inapelábel.

G.    Varios

 

  1. The Navigator Company e TLC Marketing non son responsábeis dos incidentes causados por un erro no hardware, software (por exemplo, erros no rexistro en liña dun participante, problemas de equipos, interrupcións, etc.): incidentes que teñan a súa orixe en causas externas, como un fallo na rede telefónica, informática, eléctrica, natural (atmosférica, climatolóxica, etc.) ou por mor dun mal rendemento das empresas que prestan estes servizos.

 

  1. TLC Marketing reserva o dereito a modificar estes termos e condicións, en calquera momento, durante o período promocional ou de gozo do agasallo, ben como a descualificar os participantes que infrinxan ou tenten infrinxir os termos e condicións aplicábeis.

 

  1. TLC Marketing rexeita toda responsabilidade derivada de posíbeis alteracións non autorizadas feitas nestes termos e condicións por calquera entidade allea a The Navigator Company ou polo seu incumprimento, aínda que sexa parcial.

 

  1. No caso de forza maior ou motivo razoábel e obxectivamente atendíbel, The Navigator Company poderá suspender o Programa sen que se derive dereito a ningunha compensación.

 

  1. Todas as inscricións que non cumpran estes termos e condicións, así como os termos e condicións específicos de cada agasallo, consideraranse inválidas e non permitirán o gozo do agasallo.

 

  1. Calquera reclamación ou aclaración sobre calquera agasallo, programación do agasallo ou consulta dos socios de TLC Marketing sobre este programa debe dirixirse a TLC Marketing - Av. D. João II, Edifício D. João II, nº46 6º A, 1990-095 Lisboa, a través do telefono +351 308 811 955 (en funcionamento os días

 

 

 

hábiles das 9 h ás 13h e das 14 h ás 18h). A chamada telefónica non é gratuíta e o operador de telecomunicacións utilizado pola persoa que fai a chamada pode cobrar o custo que corresponda segundo a tarifa respectiva. Non se aceptarán reclamacións que non sexan relativas ou non estean incluídas nestes termos e condicións, ou que sexan efectuadas despois de concluída a validez do agasallo.

 

  1. A información publicada é correcta no momento da súa publicación. Calquera interpretación errónea ou intento fraudulento de incumprir estes termos e condicións invalidará automaticamente a posibilidade de que o participante goce dos agasallos e excluirá os promotores de toda responsabilidade fronte ao participante.

 

  1. Toda a información contida na plataforma do programa tamén forma parte destes termos e condicións.

 

G. Datos persoais

 

  1. A subministración e o tratamento informático dos datos persoais solicitados aos participantes no marco do programa son obrigatorios, e a súa recollida e incorporación a unha base de datos é esencial para a xestión do programa. O feito de non proporcionar datos persoais considerarase unha participación incompleta que será excluída. Para a xestión do programa, os datos persoais serán comunicados á Xestora (TLC Marketing). Como condición da súa participación, o participante autoriza, ademais, a Xestora a fornecer os datos recollidos (nome, residencia, código postal, localidade, datos de nacemento, teléfono móbil, correo electrónico, NIF) aos socios participantes no programa co obxectivo de xestionar, reservar e pór á disposición os servizos/produtos solicitados.

 

  1. Ao participar no programa, o participante dá autorización, ademais, para eses datos persoais seren incorporados e procesados automaticamente para fins de márketing na base de datos titularidade de TLC Marketing e legalizada para eses fins na Comisión Nacional de Protección de Datos de Portugal. Garántense os dereitos de acceso, rectificación ou supresión dos datos persoais recollidos, ademais dos de limitación de tratamento, oposición á súa utilización e portabilidade dos datos facilitados, os cales se poderán exercer dirixindo unha petición para TLC Marketing ao enderezo postal indicado no n.º 38. O participante poderá ademais, despois da fin do programa, retirar o seu consentimento para o tratamento dos datos para os fins descritos anteriormente, sen comprometer o tratamento efectuado con base no consentimento agora prestado.